Geoblog.pl    arturkaska    Podróże    Tajlandia, Indie, Nepal    Dolecielismy

Dolecielismy

Tajlandia, Bangkok

DZIEN 3 21.01.2007
Lot minal szybko, bo zmeczeni wiekszosc przesypiamy. Przed ladowaniem z samolotu widzimy rozlewiska jakiejs rzeki w Birmie. Lotnisko w Bangkoku wita nas upalem. Mielismy juz tajskie wizy wiec musimy wypelnic tylko krotki formularzyk, pan celnik poprzybijal rozne pieczatki i bylismy w Tajlandii. Po wysiadce z autobusu zaczela sie prawdziwa Azja, kazdy zyczliwie chcial nam pomoc, podwiezc, znalezc pokoj itp. Trudno sie bylo od tej pomocy uwolnic, na szczescie mielismy zabukowany pokoj w hotelu i wiedzielismy gdzie chcemy isc i co mamy robic. Z naszymi plecakami przecisnelismy sie pomiedzy stolami pelnymi ubran, butow, owocow i tlumem ludzi, to Khao San Road, tam przy jednej z malutkich waskich bocznych uliczek byl nasz hotel. Powitala nas muzyka reggae z baru obok i mila pani z recepcji, ktora zjawila sie juz po ok 5 minutach. Zmeczeni prawie natychmiast zasypiamy. Wieczorem idziemy zwiedzic okolice i cos zjesc. Wszedzie pelno ludzi towarow, bialych turystow. W odleglosci 5 metrow znajdziesz studio tatuazu, kolczykowanie i robienie dredow :). Po dluzszym lazeniu decydujemy sie na obiad w jednej z wielu restauracyjek, na poczatek wybieramy Green Curry, Fried Veg i oczywiscie ryz. Jest smacznie, do tego Ice Tea a na koniec owocowy Shake.

Jerzy
Jerzy - 2007-01-27 19:23
Pięknie! Nareszcie zainteresowani mają jakieś wiadomości.
Sam osobiście chciałbym poczytać o obyczajach,kulturze...b. ciekawe zdarzenie z tą kobietą, Nasz kraj też zmierza do państwa wyznaniowego.Wczoraj sejm uchwalił dotację na budowę obiektu sakralnego w wysok.400 mln pln
Jak piszesz o potrawach to może opisz to trochę szerzej;z czego się składały,jak smakowały. Gosia Sz.jest w Turcji pisze,że jest tam też ciepło/w łażni/pa pa

Jerzy
Jerzy - 2007-01-27 19:50
Przepraszam,dotacja uchwalona przez sejm to 40 mln pln

Małgo z Gubina
Małgo z Gubina - 2007-01-27 23:14
Pozdro z Gubina. U nas zima i proza dnia codziennego.
Wiem,że uważnie będziecie się przyglądać obyczajom miejsc , gzie się znajdziecie.
Ja jestem szczęśliwa,że będę poznawać to wszystko dzięki Wam.
Gorące papatki od Gubiniakow. Małgo.

jammu
jammu - 2007-01-28 13:21
Elo! Bardzo fajnie, że przekazujecie wiadomości. Dobrze mieć takich bystrych reporterów-wywiadowców na drugim końcu świata. Widzę, że ze wszystkim dajecie sobie radę i już sobie zdaję sprawę ile Wam da taka Podróż. Nasłuchujemy z uwagą każdych następnych wieści. Odbiór...........
PS: Podsyłanie zdjęć to znaaakomity dodatek do Waszych "depeszy" :)))